AVA Development Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi
I. Informacje ogólne
1. Administratorem danych osobowych jest AVA Development Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi, przy ulicy Gliniana 52A, 91-366 Łódź,, posiadająca numer: REGON 387935096, NIP 7262683989, nr KRS 0000877960 a kontakt z Administratorem jest możliwy:
· pod numerem telefonu: 788 880 058;
· pod adresem e-mail: sprzedaz@mi9.pl;
· listownie na adres: AVA Development Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Gliniana 52A, 91-366 Łódź,
2. Administrator przywiązuje dużą wagę do prywatności Klientów, Zleceniobiorców i Kontrahentów (Podwykonawców). W związku z powyższym, wprowadził on w zakresie swojej działalności wymogi przewidziane przez RODO, w tym zgodnie z art. 25 i 32 RODO, wdrażając także ten dokument.
3. Jeżeli nie akceptują Państwo zasad opisanych w Polityce prywatności – proszę o niekorzystanie z usług Administratora.
II. Cele, podstawy oraz retencja Danych Osobowych
Cel | Podstawa prawna | Wymiar zgody | Okres Przetwarzania |
wykonanie umowy pomiędzy Administratorem a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż towarów lub świadczenie usług przez Administratora | art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO | niezbędna do wykonania umowy, której stroną jest Klient |
przez obowiązkowy okres realizacji umowy oraz okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych z nią zawiązanych oraz dla realizacji ewentualnej konieczność dochodzenia roszczeń wynikających z umowy – ustalany zgodnie z odrębnymi przepisami; |
realizacja praw i obowiązków wynikających z zawartych umów pomiędzy Administratorem a Zleceniobiorcami/ Kontrahentami | art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO | dobrowolna | okres realizacji umowy zlecenia oraz okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych oraz ewentualną konieczność dochodzenia roszczeń wynikających z umowy zlecenia lub innej umowy cywionoprawnej; dane osobowe przetwarzane na podstawie uzyskanej zgody będą przetwarzane do czasu jej odwołania. |
III. Kategorie Odbiorców Danych Osobowych
Rodzaj przekazywanych Danych Osobowych | Rodzaje Odbiorców | Cel |
Dane Klientów | – Administrator i jego zlecenobiorcy; – podmioty świadczące usługi obsługi księgowej, informatycznej oraz pośrednictwa i marketingu na rzecz Administratora; – wykonawcy/ podwykonwacy Administratora, którzy świadczą usługi budowlane w zakresie niezbędnym dla realizacji umowy; – właściwy organ podatkowy |
sprzedaż towarów ub reazlizacja usług |
Dane Zleceniobiorców | – Administrator i jego zlecenobiorcy; – podmioty świadczące usługi obsługi księgowej oraz informatycznej na rzecz Administratora; – wykonawcy/ podywkonawcy Administratora oraz jego Kontarhenci i Klienci – w zakresie niezbędnym dla realizacji usług Administratora; – zakłady medycyny pracy, właściwy organ podatkowy oraz właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych |
realizacja umów i obowiązków z nich wynikających |
Dane Kontrahentów/ Wykonawców/ Podwykonawców | – Administrator i jego zlecenobiorcy; – podmioty świadczące usługi obsługi księgowej oraz informatycznej na rzecz Administratora; – Klienci Administratora – w zakresie niezbędnym dla realizacji usług Administratora; – własciwy organ podatkowy |
sprzedaż towarów lub reazlizacja usług |
IV. Zasady przetwarzania Danych Osobowych oraz sposoby ich przechowywania
1. Dane Osobowe Klientów przekazane w ramach realizacji ofert lub umów sprzedaży, przetwarzane są za pośrednictwem programu komputerowego, służącego Administratorowi do rozliczeń
lub dokonywania zestawień lub opracowywania projektów ofert lub umów. Natomiast, w formie papierowej gromadzone są tylko jako dokumenty niezbędne do realizacji sprzedaży oferowanych nieruchomości lub innych usług przez Administratora oraz dokonywania przez niego z tego tytułu rozliczeń.
2.Dane Osobowe Zleceniobiorców/ Kontrahentów/ Wykonawców/ Podwykonawców, gromadzone są w formie papierowej, tj. umów lub innych dokumentów, zawieranych z nimi lub koniecznych do wykonania zawartej z nimi przez Administratora umowy, a w formie elektronicznej przetwarzane są tylko w zakresie niezbędnym dla dokonania rozliczeń oraz obowiązków kadrowych i płacowo-podatkowych.
3. Administrator współpracuje również z podmiotami zewnętrznymi, tj:
a) Biuro Rachunkowe PERFEKT01 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą
przy ul. Przemiarki 23/24 (kod pocztowy: 30-834 Kraków) zajmującą się na podstawie zawartej
z Administratorem umowy obsługą księgową Administratora;
b) Ewą Ryfa prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Ewa Ryfa eTracto, ul. Lirowa 24 lok. 21, 02-387 Warszawa, zajmującą się na podstawie zawartej z Administratorem umowy obsługą reklamową i marketingową Administratora;
W związku z tą współpracą Dane Osobowe przekazywane są w formie elektronicznej lub papierowej w celu wykonania umowy.
4. Dokumentacja gromadzona w formie papierowej jest przechowywana w przystosowanych
do tego pomieszczeniach/ szafkach/ szufladach, zamykanych na klucz lub kartę dostępu przez osobę upoważnioną. Dane Osobowe w formie elektronicznej zabezpieczane są odpowiednimi do stopnia ważności hasłami i loginami z dostępami do systemów, gdzie znajdują się one i są przechowywane, dla upoważnionych w tym celu przez Administratora – osób.
V. Prawa osoby, której dotyczy przetwarzanie Danych Osobowych
1. Osobie udostępniającej swoje Dane Osobowe przysługuje:
a) prawo dostępu do treści tych Danych Osobowych oraz prawo ich sprostowania, aktualizowania, poprawienia, usunięcia w całości lub w części, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia sprzeciwu do przetwarzania Danych Osobowych; prawo wglądu do tych Danych Osobowych i prawo do dokładnej informacji, w jakim celu są one wykorzystywane oraz przez jaki okres będą przechowywane; prawo do dokładnej informacji, komu i na jakiej podstawie Administrator przekazał te Dane Osobowe; prawo do przeniesienia tych Danych Osobowych do innego podmiotu;
b) w przypadku uznania, iż przy przetwarzaniu Danych Osobowych naruszono przepisy RODO, osobie której dotyczą te Dane Osobowe, przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych („PUODO”), a w przypadku powzięcia jakichkolwiek wątpliwości, zawsze przysługuje jej prawo żądania informacji o ww. Danych Osobowych oraz podmiotach, którym zostały one udostępnione;
c) jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, osobie udostępniającej swoje Dane Osobowe, zawsze przysługuje prawo do cofnięcia dobrowolnej zgody;
d) osoba, której Dane Osobowe są przetwarzane może skorzystać z prawa do bycia zapomnianym.
2. Administrator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie miesiąca, udostępni informacje wnioskowane na podstawie uprawnień wskazanych w ust. 1 tego punktu. Jeżeli, jednak z uwagi na skomplikowany charakter działania nie będzie to możliwe, Administrator w ciągu miesiąca przekaże informacje o możliwym terminie realizacji po przedłużeniu miesięcznego terminu, przy czym przedłużenie to może być maksymalnie o kolejny miesiąc. Administrator w każdym przypadku poinformuje o realizacji uprawnienia osobę, której dotyczą Dane Osobowe.
3. W przypadku, gdyby w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych miał miejsce jakikolwiek incydent bezpieczeństwa, wpływający na bezpieczeństwo Danych Osobowych oraz mogący powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności, Administrator poinformuje osobę, której dotyczą Dane Osobowe o takim incydencie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 96 godzin od stwierdzenia naruszenia.
4. W wyjątkowych sytuacjach, przewidzianych przez prawo Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych.
VI. Polityka cookies
1. Celem skorzystania w prawidłowy sposób z Serwisu Administratora, konieczne jest uruchomienie obsługi tzw. plików cookies w przeglądarce internetowej, kóre mogą być następnie skasowane poprzez użycie odpowiednich opcji danej przeglądarki lub inne oprogramowanie.
2. Administrator w ramach Serwisu może wykorzystywać nastąpujące rodzej plików cookies:
a) pliki cookies sesyjne (tymczasowe) – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu do czasu wylogowania lub opuszczenia Serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
b) pliki cookies stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu przez czas określony w parametrach danego pliku albo do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
c) piki cookies niezbędne – warunkujące korzystanie z usług w ramach Serwisu;
d) pilki cookies bezpieczne – mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa Serwisu i przetwarzanych tam Danych Osobowych;
e) pliki cookies marketingowe – stwarzające możliwość dostarczenia Użytkownikowi ofert i innych terści lub materiałów reklamowych oraz marketingowych, w tym dostosowanych do jego preferencji;
f) pliki cookies wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez Użytkownika z Serwisu;
g) pliki cookies funkcjonalne – umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
3. Administrtor używa plików cookies w następujących celach:
a) funkcjonalnych – poprawania użyteczności i konfiguracji Serwisu;
b) analitycznych – tworzenia statystyk, które mają unaocznić sposób korzytsnia przez Użytkowników z Serwisu i innych stron internetowcyh, co z kolei umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) bezpieczeństwa – zapobiegania nadużyciom w Serwicie i innym niepożądanym działaniom zagrażającym bezpieczeństu danych Użytkownika;
d) ciągłości – utrzymania sesji Uzytkownika po zalogowaniu;
e) marketingowych – dostarczanie Użytkownikom ofert lub innych tresći i materiałów reklamowych lub marketingowych, z uwzględnieniem ich preferencji, a także określanie profilu Użytkownika pod kątem jego preferncji w ramach dostarczanych mu ww. ofert lub materiałów.
4. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia końcowego, a zmiany tych ustawień, można dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu końcowym Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej, z jakiej korzysta Użytkownik).
5. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia plików cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Brak zmiany ustawień tych plików powoduje, że Administrtor zamieszcza je w urządzeniu końcowym Uzytkownika i ma do nich dostęp.
6. Wyłączenie, ograniczenie lub rezygnacja z plików cookies, może spowodować nieprawidłowości w korzystaniu z Serwisu, w tym wyłączenie lub organiczenie lub naruszenie niekórych jego funkcjonalności.
Witamy! Stosujemy niezbędne pliki cookie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie serwisu. Możemy również wykorzystywać opcjonalne pliki cookie w innych celach, w tym analitycznych i marketingowych. Korzystanie z opcjonalnych plików cookie wymaga Twojej zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie jakichkolwiek opcjonalnych plików cookie, kliknij „Odrzuć”. Jeśli chcesz wybrać pliki cookie, na których stosowanie wyrażasz zgodę, kliknij „Zarządzaj cookies”. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Korzystanie z plików cookie wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Ich Administratorem jest AVA Development Sp. z o.o. Więcej informacji o korzystaniu przez nas z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Za pomocą przycisku "Zobacz preferencje" możesz zmienić ustawienia plików cookies. Korzystanie przez nas z opcjonalnych plików cookie, w tym funkcjonalnych, analitycznych i reklamowych, wymaga Twojej zgody.